Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

17 november 2006

Lui maar toch leuk

Ik moet het toegeven: ik zoek vandaag vergeefs naar inspiratie. Gelukkig werd ik onlangs gewezen op een grappige site, waar ik dus vandaag het onderstaande heb vervaardigd:



Maak er zelf één!

Nou ja, enige inspiratie is hier wel bij. Schuldige is namelijk ene J.P.B., premier te 's-G., die gisterenavond gasthoofdredacteur schijnt te zijn geweest in RTL Boulevard. In een knipsel daaruit zag ik hoe hij zich in het torentje schaamteloos te goed deed aan een groot plateau van de betreffende hamburgerbakker, onder het commentaar "Niet gezond, maar wel erg lekker". En dat op de dag dat Paul Rosenmöller aandacht had gevraagd voor het nationale probleem van de zwaarlijvigheid. Voor onze premier maakte ik dan ook aanvankelijk dit.

(dank Max)

4 Comments:

  • At 17 november 2006 om 16:14, Anonymous Aldo said…

    Snapte gisteren ook niets van JP. Een prima optreden wat inderdaad volledig teniet werd gedaan door zich op een stapel Big Macs te werpen.

    Inspiratie nodig? Misschien dat dit helpt..http://www.mcspotlight.org/

     
  • At 17 november 2006 om 18:25, Blogger Gerrit Jan Groothedde said…

    Interessante site, Aldo. Die kende ik nog niet. Ik ga er beslist even rondkijken. Jou bel ik maandag even--dat is er vandaag niet van gekomen, sorry.

     
  • At 17 november 2006 om 23:22, Anonymous Jetty said…

    In een knipsel daaruit zag ik hoe hij zich in het torentje schaamteloos te goed deed aan een groot plateau van de betreffende hamburgerbakker, onder het commentaar "Niet gezond, maar wel erg lekker".

    ...aldus schreef Gerrit Jan met de restjes Chocolade Charlotte nog achter z'n oren.

    Jetty (gd&r :-)

     
  • At 18 november 2006 om 23:02, Anonymous Anoniem said…

    Ik heb je inmiddels gelinkt op mijn nieuwe log "kookpunt". Mijn oude link naar "kijk eens wat ik kook" werkt niet meer omdat die site is opgeheven. Mocht je mijn nieuwe site willen vermelden dan is hier de link:
    http://kookpunt.web-log.nl/
    Groeten, Jenny

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home