Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

28 januari 2015

Februari: Eetschrijver On Tour



Is het al te laat om u een gelukkig nieuwjaar te wensen, eetlezer? Zó nieuw is dat jaar tenslotte niet meer. Maar u moet weten dat ik me de hele maand januari hoofdzakelijk heb verschanst in de dakstudio van mijn pittoreske eetschrijverswoninkje om daar in razend tempo aan mijn volgende boek te werken. Dat boek is nu, op wat wieden en polijsten na, klaar en verschijnt komende zomer. De titel staat nu eindelijk ook definitief vast: "Het anti-dieetboek: afvallen zonder kuren of andere fratsen volgens Eetschrijver". Ik vertel daarin niet alleen hoe ikzelf in 18 maanden ruim dertig kilo (!) overtollig gewicht kwijtraakte, maar ook waarom de voedings- en de dieetindustrie liever niet willen dat ik u dat vertel. De prijs is nog niet bekend, maar de voorintekeningen zijn desondanks al informeel geopend. Een mailtje naar eetschrijven (zie link in de kolom rechts) is voldoende.

En nu ga ik in februari op toernee. Nogal uitgebreid zelfs. Uitgebreid genoeg voor een klein kalendertje. Ik geef toe: dat heb ik nog niet eerder gedaan, maar nu is er zowaar reden toe.

Donderdag 5 februari 14:00 uur
Vrijdag 6 februari 13:30 uur
Zaterdag 7 februari 12:00 uur
Zondag 8 februari 12:00 uur

Nationale Gezondheidsbeurs, Jaarbeursplein, Utrecht. Viermaal een live one-on-one talkshow van een half uur gepresenteerd door Martine Hauwert, met ruimschoots gelegenheid tot interrumperen met vragen en opmerkingen. Aansluitend signeersessie. De nadruk ligt op mijn in september verschenen boek "Weg van de supermarkt", maar er is ook aandacht voor mijn komende boek.

Win tweemaal twee vrijkaarten voor de gezondheidsbeurs: mail naar Eetschrijven (zie link in de kolom rechts) en vertel welke vraag jij tijdens de talkshow zou willen stellen over écht eten, al dan niet uit de supermarkt.

Zondag 15 februari, 16:00 uur

Okura Hotel, Ferdinand Bolstraat, Amsterdam. Een culinair college (organisatie Onno Kleyn) van ca. twee uur rond het thema "In de klem tussen de voedings- en de dieetindustrie". Veel informatie over hoe het aanbod uit de supermarkt van invloed is op onze gezondheid en over hoe de voedings- en de dieetindustrie elkaar in stand houden.

Lezerskorting! Als u bij het bestellen van de kaarten de kortingscode "Eetschrijver2015" gebruikt, betaalt u geen € 24,50, maar slechts € 20,-- per persoon. Die kortingscode is overigens geldig voor alle vier de colleges uit de cyclus. Ik beveel ze van harte aan en woon ze zelf ook bij!

Donderdag 19 februari, 17:00 - 18:00-  19:00 uur  locatie Eemnes
Donderdag 19 februari, 21:00 - 22:00 - 23:00 uur  locatie Hoogblokland

Scheiwijk voor Fijnproevers: eetcultuur met een sterretje langs de A27. Op de voorlaatste donderdag van februari een gevarieerd programma met en door Eetschrijver rond het boek "Weg van de supermarkt":
- de wereldprimeur van "De Supermarktblues", geschreven en live uitgevoerd door Eetschrijver
- exclusief live interview met H. Piekema (onder voorbehoud)
- Eetschrijver Gaat Los: stand-up comedy
- aansluitend: signeersessies

Win een Meet & Eat met de auteur of één van de twee gesigneerde exemplaren van zijn boek. Alle informatie vanaf 2 februari op de Facebookpagina van Scheiwijk voor Fijnproevers!





0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home