Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

17 december 2013

Verder weg van de supermarkt


Soms is goed nieuws kort. Vandaag bijvoorbeeld. Hierboven ziet u het logo van de uitgeverij waar in het najaar van 2014 mijn boek "Weg van de supermarkt" zal verschijnen. Ik ga er begin volgende week het contract tekenen voor dit boek én nog een tweede titel, waarover ik nog even niets zal zeggen.

Ik ben enorm blij te gaan samenwerken met het team bij Unieboek-Het Spectrum, mensen met wie ik van meet af aan een prima klik had. We gaan er samen iets heel moois van maken!

Ook wil ik hier nog even (het lijken de Oscars wel en zo voelt het ook een beetje) een woord van dank spreken aan mijn geweldige literair agent Willem Bisseling van Sebes & Van Gelderen. Onze samenwerking in de afgelopen weken is echt fantastisch geweest en al zal hij wel eens gewanhoopt hebben als ik in de afgelopen vier jaar alwéér hopeloos vastliep en dan weer tijden niets van me liet horen, ik weet zeker dat ook hij het resultaat de moeite waard vindt en gaat vinden.

En nu verder met hoofdstuk 42. Douglas Adams zou het zo gewild hebben.

(hou overigens nog even mijn winactie in het achterhoofd. Hint: ik verwacht de miljoenste unieke bezoeker in de tweede helft van deze week, maar het gaat soms sneller dan ik denk)





Voordelige cadeaus voor onder de boom

2 Comments:

  • At 17 december 2013 23:02, Anonymous Lethe said…

    42
    Dat is het:)
    Veel succes met schrijven.

     
  • At 18 december 2013 21:12, Blogger Piet said…

    Ik ben benieuwd naar je boek. Er word de laatste jaren zoveel onzinnigs gezegt en geschreven over gezond of ongezond eten, dat velen het spoor volledig bijster zijn. Die worden een gemakkelijke prooi voor revolutionaire theorien van 'deskundigen' zoals b.v. Kris Verburgh met zijn voedselzanloper. Die verkoopt wel lekker en de terechte kritiek op dit "intellectueel oneerlijk boek" bereikt de meesten dan nooit meer. Ik hoop dat jouw boek de toets der kritiek beter kan doorstaan.

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home