Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

19 december 2013

Naar het miljoen!


Ik had het zo mooi uitgedacht: "Op de dag zelf plaats ik hier een berichtje. Vanaf dat ogenblik kan er gemaild worden". Had ik er toen ik dat postte ooit rekening mee gehouden dat de mijlpaal van het miljoen wel eens in de kleine uurtjes zou kunnen worden bereikt? En dat ik dan mooi te laat zou zijn met mijn post? Nee, natuurlijk niet. Maar daar ziet het wel naar uit.

Goed, dan maar zo: als het zo gaat zoals het normaal gaat (maar wat is normaal? het gaat soms ineens veel sneller of veel trager en ik heb dat zelfs na bijna een miljoen unieke bezoekers nog niet helder in beeld), is het in de komende 24 uur zo ver. Er kan dus vanaf nú gemaild worden.

Hoe was het ook weer? De drie lezers die mij het dichtst bij het magische moment een mailtje sturen waarin ze vertellen dat ze zin hebben in een etentje bij een levensgenieter en in gezelschap van een levensgenieter (en eventueel waarom, gewoon omdat ik dat leuk vind), krijgen een uitnodiging om met mij op een in gezamenlijk overleg te bepalen moment uit eten te gaan bij Restaurant Dwars (hier mijn bespreking, hier hun eigen website) in de Amsterdamse Jordaan.

Waar die mail naartoe moet? Simpelweg naar miljoen(appeltaartje)eetschrijven(stipje)nl. Dus let op: eetschrijven.nl met een N en niet eetschrijver.nl met een R, want dat komt NIET aan!

Succes!

Oh, en bij mailtjes die tot op de seconde gelijk binnenkomen? Gooi ik een muntje op. Of zo. Zonder notaris erbij. Dus daarover niet klagen, op straffe van diskwalificatie. :-)

EDIT: goed lezen, hè mensen! Het is de bedoeling zo dicht mogelijk bij het magische moment een mailtje te sturen. Dus iedereen die in zijn enthousiasme meteen in de digitale pen geklommen is, krijgt nog een tweede kans. Zo ben ik dan ook wel weer. :-) Het gaat overigens ineens best redelijk hard met de bezoekcijfers. Dat ook wel weer.





Voordelige cadeaus voor onder de boom

0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home