Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

13 maart 2013

Vrolijke varkentjes, the next generation

Ze kunnen dus nog véél erger, die vrolijke varkentjes waar ik het over had, die lachend en dansend hun eigen vlees aanprijzen. Dat meldde mij tenminste Sylvia Witteman meteen nadat ik gisteren mijn stukje geplaatst had. Van haar kreeg ik de link naar Suicide Food, animals that desire to be eaten. De site blijkt overigen helaas twee jaar geleden zijn eigen thematiek in de praktijk te hebben gebracht, zodat er geen nieuwe kamikazebeestjes te verwachten zijn.

De allerergste volgens Sylvia was overigens deze eend annex femme fatale. Ik heb er inderdaad geen obscenere op de site gezien. Maar misschien u wel, eetlezer? Ik ben benieuwd!

Extra veel voordeel met kortingscodes

Labels: ,

1 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home