Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

28 februari 2013

Chocolade


Toegegeven, de foto kon--ik beloof dat ik nu gauw eens Photoshop zal leren gebruiken--weer eens beter. Maar dat geldt niet voor de buit. Ik heb hier namelijk iets te pakken dat hooguit een dozijn of wat mensen in Nederland hebben. En deze primeur voor Eetschrijven is een single estate chocolade van Danta, afkomstig uit Guatemala.

Ik heb 'm nog niet geproefd. Wel proefde ik vandaag heel veel andere bijzondere chocolade en gerechten die daarmee bereid waren. En natuurlijk was voor dat alles een reden. Daar vertel ik u morgen méér over. En wellicht is er dan maandag nóg iets met chocolade. Maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.

Extra veel voordeel met kortingscodes

3 Comments:

  • At 1 maart 2013 05:00, Blogger Kees Van Iwaarden said…

    IrfanView voldoet om je foto's op de meest simpele manier dramatisch te verbeteren, Gerrit Jan. Is ook nog eens gratis: http://www.irfanview.com/

     
  • At 1 maart 2013 12:53, Blogger Gerrit Jan Groothedde said…

    Je had mij dat ook gemaild, Kees, waarvoor dank en ik moet je daar nog steeds antwoord op geven, waarvoor excuses. Ik zal IrfanView in elk geval even binnenhalen, maar ik heb inmiddels ook PhotoShop Elements aangeschaft. Alleen moet ik daarvan de tutorial nog doorworstelen...

     
  • At 1 maart 2013 13:26, Blogger Kees Van Iwaarden said…

    Grotere pakketten zijn vaak lastig onder de knie te krijgen maar soms heb je de mogelijkheden nodig. Ik gebruik daar Gimp (GNU Image Manipulation Program) voor. Als het enigszins mogelijk is ontwijk ik MS. :-)

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home