Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

04 april 2012

Weer zo'n dag

Waarde eetlezers, ik zal niet zeggen dat ik het erg vind, maar van een stukje hier is het weer niet gekomen--en dat gaat niet meer gebeuren ook. Ik ben net terug uit de studio's van Omroep Flevoland, waar ik een erg leuk gesprek had, dat nóg veel leuker werd nadat de interviewer van mijn margaritaijs had geproefd. En vanavond ga ik, met mijn ijscreatie onder de arm, op pad om een presentatie te geven. Het gaat, met andere woorden, voorspoedig.

Dat betekent dus wel iets minder voorspoedig met eetschrijven.nl. Ik vraag me af, eetlezer, of u het leuk vindt hier af en toe wat notities van een nieuwbakken ijsbereider aan te treffen. Of zegt u: "als je niks te eetschrijven hebt, doe er dan maar een dagje het zwijgen toe"? Ik ben benieuwd.

Lentevoordeel

5 Comments:

  • At 4 april 2012 18:36, Blogger PaulO said…

    Laat ons maar meeleven en meelezen met de eerste commerciële stappen van MargaritaIJs.
    We hopen allemaal ooit eens zo'n culinaire ontdekking te creëren ...

     
  • At 4 april 2012 20:51, Blogger Job said…

    Zolang het niet ten koste van de rokende schoorsteen gaat: Laat de ijselijke verhalen maar komen !

     
  • At 4 april 2012 23:46, Blogger hannie said…

    Nee, hoor, je verhalen over de eerste stapjes van je culinaire kindje in de grote boze wereld lees ik heel graag!

     
  • At 5 april 2012 15:34, Blogger Anja said…

    Dat tweede. Maar dat komt voornamelijk omdat er hier géén bak ijs op de stoep stond ;-)

     
  • At 5 april 2012 20:54, Anonymous paulusfranciscus said…

    De margarita-avonturen zijn minstens zo aanstekelijk als je andere stukjes. Dus wat mij betreft...

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home