Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

08 maart 2012

IJs (niet over één nacht)

Soms is het al behoorlijk laat wanneer u op deze plek een bijdrage van mij aantreft, eetlezer. Wat doe ik nou zo'n hele dag? Eetschrijven, ja, uiteraard. Maar de vaste klanten onder u weten dat er sinds vorige zomer nog een activiteit is waarin ik tijd steek. IJsmaken, inderdaad.

Vorig jaar rond deze tijd was dat nog een hobby. Maar dat was vóórdat in juni 2011 de onvolprezen Undergroundboerenmarkt van Talkin' Food werd gehouden. Daar begon mijn creatie Margaritaijs, niet in de laatste plaats tot mijn eigen blijde verrassing, aan een carrière als culthit.

En zo gaat er in Huize Eetschrijver, met de lente in aantocht, best de nodige tijd in ijs zitten. Niet zozeer in het maken, maar vooral in het organiseren van de productie en de distributie. We hebben voor de komende zomer namelijk grote plannen met het coolste ijsje voor boven de 16.

Nee, ik licht nog niet meer op dan dit tipje van de sluier. Maar wie op de hoogte wil blijven, beveel ik van harte lezing aan van de nieuwspagina's op de site van mijn eigen ijscreatie. Ik hoop daar in de komende tijd regelmatig leuke dingen te kunnen vertellen.

Komt u intussen op zaterdag 31 maart a.s. naar de Aardbeiendag van Jan Robben? Daar is, behalve de gelegenheid om te proeven van Margaritaijs, nog veel meer interessants te doen.

7 dagen lang 24 topelektronica-aanbiedingen

3 Comments:

  • At 8 maart 2012 21:45, Blogger PaulO said…

    Zag dat de website geen RSS-feed heeft en dat het laatste nieuws op de site van 15 dec 2011 was ...
    Ik hoop dat @margaritaijs via twitter ons toch wat actueler ook op de hoogte kan houden?

     
  • At 8 maart 2012 22:33, Blogger Carla said…

    Je gooit er gelijk een site tegenaan zie ik, mooi hoor. Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar dat ijs, leuk!

     
  • At 9 maart 2012 00:10, Blogger Gerrit Jan Groothedde said…

    Paul, het laatste nieuws is eigenlijk van vandaag...

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home