Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

03 februari 2012

Het is zo ver!


Volgens mijn berekeningen van eerder deze week is precies op dit moment de mijlpaal van de 750.000 unieke bezoekers een feit. Ik trek een fles champagne open en ga voor de volgende mijlpaal. Maar ú, eetlezer, gaat nu werk maken van één van die twee mooie culiprijzen:

- maak een schermafdruk van deze bijdrage op eetschrijven.nl
- plak de schermafdruk in een mailtje
- stuur de mail compleet met uw naam en volledig adres naar driekwartmiljoen(appeltaartje)eetschrijven(punt)nl

Dat is alles. De eetlezer wiens mailtje als allereerste in de mailbox ligt, wint het prachtige culipakket (zie hieronder). De 25e inzender wint een compleet diner voor twee in Het Geheim van Edam, inclusief wijnarrangement. Ten laatste maandagmorgen 6 februari laat ik hier weten wie de gelukkigen zijn. Zij krijgen ook persoonlijk per e-mail bericht.

Dus... foto, plakken, inzenden. Succes! En wat mij betreft: of u nu wint of niet, ik dank u in elk geval oprecht en hartelijk voor het eetlezen. Ik U (kijk, zó oprecht geëmotioneerd ben ik hier nu van) bent mij daarvoor zonder uitzondering zeer lief. Ga er vooral mee door!

Het culipakket bestaat uit:
- een
Calphalon 20 cm sauteerpan met glazen deksel van Potten & Pannen
- een exemplaar van het
Keukentafelboek van ZTRDG
- een cadeaubon twv €15,-- van
Caulils Delicatessen in Amsterdam
- een fles Cidre Brut van Ferré van
Pomme d'Or Cider
- een fles Braunewell Grauburgunder van
Mark van de Wijn
- een
trio Spaans paprikapoeder en een tapas steelpannetje van Made in Spain
- een historisch verantwoorde pepernotenmix van de
Spinazieacademie
- een kruidenrub, een ambachtelijk brood en een vanillelikeur van
Es' Factory
- een cadeaubon twv €10,-- van
OKvlees.nl
- De boeken "Keet Smakelijk" en
"Keet Smakelijk Peuter Soepboek" van Keet Smakelijk
- Twee prachtige Picanha steaks van Aberdeen Angus rund van de Ambachtelijke Slager in Dommelen
- Een boerenkruidenkaasje van Uit Eigen Streek
- Een royaal assortiment Gijs streekproducten van Streekselecties
- Een cadeaucheque twv €10,- van Kookadoshop in Huissen
- Een fles mirtillo azijn (bosbes) van House of Taste
- Een proefpakket hertensalami van Peek en Van Beurden in Utrecht
- Een cadeaucheque twv €15,- van Gransjean Delicatessen in Den Haag
- Een liter van het enige echte
margaritaijs van Eetschrijver zelf.



Valentijnsvoordeel

5 Comments:

  • At 3 februari 2012 09:39, Blogger Carla said…

    Nog wel even vertellen hoeveel mailtjes je krijgt toch? ;-)

     
  • At 3 februari 2012 09:42, Blogger PaulO said…

    Shit, heb m'n wekker een hengst gegeven om "nog even" te liggen ...
    Nu (9h36) pas ontdekt ...

    Maar, Gerrit Jan, gefeliciteerd ! Op naar de volgende mijlpaal. Wanneer je zo blijft doorschrijven met de gekozen onderwerpen en humor, dan zal je dat ook wel weer snel meemaken...

     
  • At 3 februari 2012 11:12, Blogger Dionne said…

    Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

     
  • At 3 februari 2012 11:17, Anonymous Ria said…

    Ah, nou moet ik dat margaritaijs missen.

    Nou ja, gefeliciteerd.
    En dank.

     
  • At 3 februari 2012 16:12, Blogger Job said…

    Van harte gefeliciteerd!

    Ik zie dit natuurlijk weer véél te laat, maar ach, die mooie (!) calphalon pan had het op mijn inductieplaat tòch niet gedaan - zo troost ik mezelf dan maar.
    Het belangrijkste is dat je blog nog niet aan populariteit lijkt in te boeten. En daar lijkt me dan ook geen enkele reden toe.

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home