Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

03 februari 2012

And the winner is...

Kijk, zó makkelijk is dat dus soms. Een kwestie van op het goede moment op de goede virtuele plek zijn. In dit geval was die goede plek uw favoriete eetblog en was de goede tijd even voor halftien vanmorgen. Esther uit Honselersdijk was de gelukkige: zij is de winnaar van dat enorme culi-pretpakket ter waarde van honderden euro's. Proficiat, Esther!

En dat diner voor twee in Het Geheim van Edam? Dat blijft nog héél even spannend. Twee deelnemers waren--als je het probeert, lukt het je gegarandeerd nooit--zó precies gelijk dat de één in mijn mailprogramma bovenaan stond, terwijl de ander volgens mijn webmail de eerste was. Ik ga morgenvroeg kijken of ik de verzendingstijd in fracties van seconden kan achterhalen; zo nee, dan gooi ik een muntje op. We komen er wel uit!

Nog even dit: de gulle gevers die aan het pakket hebben bijgedragen, mochten dat omdat ik vind dat ze fijne producten hebben. Het is dus niet zo dat ik voortaan ga zeggen dat hun producten fijn zijn omdat ze hebben bijgedragen. Met cadeautjes is mijn culinaire vriendschap namelijk niet te koop--alleen met dubbel en dwars bewezen hart voor de culinaire zaak. Dat u het maar weet!

In elk geval dank aan alle deelnemers voor hun felicitaties, en uiteraard aan de culi-vrienden van eetschrijven.nl die onderstaand pakket bij elkaar brachten. Hopelijk heeft Esther een grote keuken. Maar dat zal toch wel?

Het culipakket bestaat uit:
- een
Calphalon 20 cm sauteerpan met glazen deksel van Potten & Pannen
- een exemplaar van het
Keukentafelboek van ZTRDG
- een cadeaubon twv €15,-- van
Caulils Delicatessen in Amsterdam
- een fles Cidre Brut van Ferré van
Pomme d'Or Cider
- een fles Braunewell Grauburgunder van
Mark van de Wijn
- een
trio Spaans paprikapoeder en een tapas steelpannetje van Made in Spain
- een historisch verantwoorde pepernotenmix van de
Spinazieacademie
- een kruidenrub, een ambachtelijk brood en een vanillelikeur van
Es' Factory
- een cadeaubon twv €10,-- van
OKvlees.nl
- De boeken "Keet Smakelijk" en
"Keet Smakelijk Peuter Soepboek" van Keet Smakelijk
- Twee prachtige Picanha steaks van Aberdeen Angus rund van de Ambachtelijke Slager in Dommelen
- Een boerenkruidenkaasje van Uit Eigen Streek
- Een royaal assortiment Gijs streekproducten van Streekselecties
- Een cadeaucheque twv €10,- van Kookadoshop in Huissen
- Een fles mirtillo azijn (bosbes) van House of Taste
- Een proefpakket hertensalami van Peek en Van Beurden in Utrecht
- Een cadeaucheque twv €15,- van Gransjean Delicatessen in Den Haag
- Een liter van het enige echte
margaritaijs van Eetschrijver zelf.



Valentijnsvoordeel

6 Comments:

  • At 3 februari 2012 18:04, Anonymous jonneke krans said…

    indrukwekkend, zo'n groot aantal bezoekers!

     
  • At 3 februari 2012 18:28, Anonymous Touareg said…

    Rat's ass! Ben ik nog te laat. En ik heb nog wel zó op de loer gelegen. Maar ja, er moet ook nog gewerkt worden overdag.
    Van harte proficiat in ieder geval en op naar de miljoen!

     
  • At 3 februari 2012 18:57, Blogger Job said…

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand zich er zorgen over maakt dat jij een product gunstig zou beoordelen omdat ze toevallig bijdragen aan zo'n leuke prijsvraag.
    Gezien de producten die ik in het lijstje zag, hebben die producenten dat ook helemaal niet nodig.
    Goede wijn behoeft geen krans en zo.

     
  • At 3 februari 2012 19:37, Blogger Carla said…

    Leuk!Proficiat Esther, geniet ervan!

     
  • At 4 februari 2012 20:53, Anonymous Esther uit Honselersdijk said…

    Ben al in de wolken dat ik uberhaupt iets gewonnen heb, en al helemaal met deze culi-prijs.

    Ik kijk er naar uit, en dat met die keuken komt wel goed!

     
  • At 4 februari 2012 22:31, Blogger Dionne said…

    Leuk dat je een persoonlijk mailtje terug stuurde, ook naar een niet-winnaar!

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home