Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

16 december 2011

Zwoegend aan het aanrecht

... ben ik u desondanks niet vergeten, al is het dan knap lastig typen met vingers die duidelijke sporen vertonen van het eggnog-ijs dat ze de hele dag hebben staan vervaardigen, als het geen kletskoppen waren. Maar dan ben je met je hoofd dus bij die Underground Boeren Kerst Nacht Markt en dan krijg je zo'n link doorgespeeld.

Ik weet niet hoe het met u is, maar ik denk meteen: zoiets moeten wij ook hebben. Lokale ruilbeurzen voor eigengemaakte goodies. Want zo'n paar dozijn aanrechtboeren die hun eigen spullen verkopen, dat is leuk--wat zeg ik, érg leuk--en het is bovendien een mooi statement, maar dit lijkt me de logische volgende stap.

Benieuwd wanneer we de eerste lokale ruilbeurs in Nederland gaan zien.

1 Comments:

  • At 17 december 2011 18:59, Anonymous Richelle said…

    En dan gebeurt er dit....
    http://mplsswappers.wordpress.com/2011/12/01/december-event-cancellation-and-an-important-update/.
    Alleen kans van slagen als ook Underground, triest genoeg. Nog even een ´potluck´ dinners kunnen ook niet meer....

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home