Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

20 december 2011

Te mooi om niet mee te geven

Ik weet het, waarde eetlezer, ik heb op deze plek regelmatig geroepen dat ik beslist géén digitaal doorgeefluik wilde zijn. Collecties loze linkjes vindt u al genoeg op dozijnen andere plekken. Hier komt u voor oorspronkelijkheid. Jaja. Maar wie zulke dingen schrijft moet zich ervan bewust zijn dat er dagen kunnen komen waarop de vermoeidheid de creativiteit in de weg staat. Soms wel twee achter elkaar. En dan?

Dan eet je dus als eetschrijver deemoedig genadebrood. Vandaag vertel ik u dus op deze plek alleen maar--zij het met mijn gebruikelijke omhaal van woorden--dat ik u persoonlijk vandaag niets vertel. In plaats daarvan wil ik een stukje in uw warme belangstelling aanbevelen. Ik wil u, kortom, veel leesplezier wensen met de Dode Dieet Goeroe Galerij, een productie van de door mij zeer bewonderde Melchior Meijer. Wij spreken elkaar morgen weer.

2 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home