Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

06 juli 2011

Natuurvriendelijk

Het spijt me, eetlezers, ik heb het waanzinnig druk momenteel. Ik doe mijn best om deze stek elke werkdag van een nieuw stukje te voorzien zoals u van mij gewend bent, maar dat valt soms niet mee. Gelukkig zijn er dan nog lezers zoals Jantien, die mij per mail attenderen op leuke dingen die ik misschien de moeite waard vind.

Dat soort mail is altijd meer dan welkom. Dank, Jantien! En om dit filmpje heb ik me in elk geval tranen gelachen. Het is ook de logica zelve: als je diervriendelijk leeft, eet je geen dierlijke producten. Dus als je natuurvriendelijk wilt leven... juist. Overigens heb ik best het één en ander op de VS aan te merken, maar een filmpje als dit zou in Nederland vermoedelijk binnen de kortste keren aanleiding zijn tot allerlei gedoe. Zo heeft alles zijn zon- en schaduwzijde.

0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home