Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

02 juli 2011

Nakomertje

Misschien schrikt u ervan, maar een eetschrijver is ook maar een mens, met twee ogen die af en toe ergens naast kijken. In dit geval naast het recept van Gerry van het leuke kookblog Gewoon lekker gewoon, die zich uit de naad heeft gewerkt om letterlijk te elfder ure (23:03 uur) nog een bijdrage in te zenden.

En dan is het nog maar niet zó maar een bijdrage, want zij heeft zowaar dolmades gemaakt. Ik maak best wel eens niet-alledaagse dingen klaar, maar deze lekkernij ken ik toch echt alleen maar van bij de Griek. Tja, moet ik ook maar wat vaker naar de Zwarte Markt in Beverwijk gaan, waar ik het elke keer dat ik er kom leuk vind om er dan vervolgens--ik snap mezelf soms ook niet--weer jaren aan een stuk weg te blijven. Terwijl het de ideale bestemming "weg van de supermarkt is" en een aanzienlijk zinvoller zondagsbesteding dan een dagje naar de meubelboulevard.

Hoe dan ook: bij deze. Zeker even gaan kijken, want ik vind het niet alleen een watertandend recept maar ook een leuk blog, dat ik zowaar nog helemaal niet kende.

1 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home