Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

28 juni 2011

Popup-margaritaijssalon?

Ik zal u eerlijk zeggen, waarde eetlezers, dat was best even schrikken toen mijn margarita-ijsje zo'n tophit bleek op de #undergroundboerenmarkt. Er kwamen allemaal mensen langs met smaak en kennis van zaken die met elkaar wedijverden om de hefstigste superlatieven en aan alle kanten werd er geroepen dat iedereen in Nederland dit ijsje moest proeven. Andere mensen hadden daarnaast goede raad en zo gingen er dingen aan het rollen.

Het duurde maar een paar dagen of het margarita-ijsje had een eigen twitteraccount en een eigen website. Daar staat vooralsnog niet veel op, maar dat gaat veranderen. Afgelopen zaterdag, slechts zes dagen na de markt waar het allemaal begon, stond ik al margarita-ijsjes te draaien en uit te serveren op een feestje voor ruim 40 man in de kop van Noord-Holland. En vandaag, negen dagen na dato, heb ik het eerste gesprek gevoerd dat moet leiden tot een popup-margaritaijssalon "ergens" in Amsterdam.

Het lijkt dus écht te gaan gebeuren met dit ongelooflijk coole en verrassende ijsje voor volwassenen. Nog even een paar details rond maken en we kunnen een datum gaan vaststellen. Waar dat verder toe gaat leiden? Daar ga ik nog even ongestoord en geheel privé van dromen.

4 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home