Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

30 juni 2011

Foodblogevent: laatste dag!

Ja waarde eetlezer, en zo was ik gisteren nergens te bekennen. Het is druk, erg druk in Huize Eetschrijver. Ik dacht dat ik een postje had klaargezet, maar ik ben soms verbijsterend onhandig. Veel was het overigens niet: het was dit. Want dat event is er ook nog.

Morgen ga ik ik dat afronden en een overzicht plaatsen van de ingestuurde recepten. Vandaag heeft iedereen die dat nog zou willen dus nog de kans een recept in te sturen. Met link naar een blogpost als die er is, of eventueel gewoon per mail in welk geval ik het recept hier integraal plaats met naamsvermelding.

En toen bleek de complete software van mijn blogstek eruit te liggen, vermoedelijk de reden waarom het postje gisteren ook niet verscheen. Ik was de hele dag weg, maar omdat ik dacht dat u zich misschien zorgen over mij zou maken, hier alsnog dit berichtje. En insturen kan nog!

0 Comments:

Een reactie posten

Links to this post:

Een link maken

<< Home