Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

23 juni 2011

Dagje makkelijk

Vandaag, waarde eetlezers, word ik ernstig geplaagd door een pijnlijke rug. Zoiets is niet bevorderlijk voor het humeur en de concentratie, en staat dus de schrijfactiviteiten danig in de weg. Gelukkig kan ik op zulke momenten soms terugvallen op mails, zoals die van eetlezer Rick een paar dagen geleden. Dank!

Rick wijst mij op een product dat een uitkomst moet zijn voor Amerikanen die het zat zijn dat de inhoud van hun lunchzakje in de maag van onscrupuleuze, hongerige en/of vergeetachtige collega's verdwijnt. Ik vind het hilarisch, hoewel het me wel typisch een gimmick lijkt die aan zijn eigen succes ten onder zou kunnen gaan.

0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home