Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

17 mei 2011

Snuffelen in keukens

Volgende week, op zaterdag 28 en zondag 29 mei van 12:00 tot 17:00 uur, zijn in Amsterdam de Restaurant Open Dagen. Daar kan ik natuurlijk veel over zeggen, maar u kunt veel beter gewoon even zelf gaan kijken wat er tijdens deze twee dagen allemaal in de hoofdstad te beleven is en welke restaurants er allemaal meedoen.

Ja, dat vond ik nou ook: leuk! Zo leuk dat ik de organisatie belde en met wat gewichtigdoenerij ("jazeker, u spreekt met niemand minder dan dé eetschrijver van eetschrijven.nl") twee deelnemerspassen lospeuterde, ter waarde van liefst 10 euro elk. Niet voor mij, maar voor ú. Dat was tenslotte alweer even geleden.

Met die twee passen en de bijbehorende reserveringscodes hebt u op zaterdag 28 mei niet alleen toegang tot alle deelnemende restaurants en verwerft u het recht daar activiteiten reserveren, u krijgt ook nog eens overal een gratis amuse aangeboden. Wat u verder eet en drinkt, moet wel gewoon ter plaatse worden afgerekend.

Lijkt u dat leuk? Reageer dan vliegensvlug op dit bericht met de tekst "Dit lijkt me leuk"*. Staat u bovenaan de lijst met reacties, dan mag u mij een mailtje met uw naam en adres sturen via de link in de kolom rechts (wel even de spambeveiliging in het adres verwijderen). Ik stuur u dan de reserveringscodes per mail en de deelnemerspasjes per post.

Of ik zelf nog wat ga doen? Jazeker! Ik ga de Masterclass volgen bij Peter Lute. Misschien dat ik dan volgende keer meer succes heb bij Masterchef.

*Nou, vooruit. Een andere tekst mag ook. Bijvoorbeeld "wat bent u toch goed voor ons, eetschrijver".

3 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home