Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

16 mei 2011

BecelVers

(opklikbaar tot leesbaar)

Er zijn er gelukkig steeds meer, aanbieders van verse waren op internet. Ze slagen er ook steeds beter in hun zalen te organiseren. Maar het is zoals altijd wanneer een concept groter wordt en meer in de mainstream ingebed raakt: je moet kritischer worden op de kwaliteit.

Neem nu BestelVers.nl. Druiven en appels buiten het seizoen. Aardbeien voor 1,75 per pond, zodat je weet dat het doorsnee Elsanta's van de veiling zijn waaraan de teler weinig verdient. Maar dat is allemaal het ergste nog niet. Zelfs die slagroom in de spuitbus is nog niet de grootste giller.

Nee, dat je bij BestelVers geacht wordt je Becel online te bestellen. Vermoedelijk omdat verse margarine recht van de boer zoveel beter is dan margarine uit de supermarkt. Of zoiets.

(dank webtic)

P.S. Waar ik was, eetlezer? Gewoon aan mijn pc. Maar de duvel speelt er soms mee: afgelopen vrijdag lag de complete bloggersoftware eruit, vandaag een groot deel van de dag mijn ADSL-verbinding. Een oefening in zen, moet u maar denken, vermoedelijk meer voor mij dan voor u.

1 Comments:

  • At 16 mei 2011 om 19:20, Blogger PaulO said…

    Een afschuwelijke ZEN-oefening. Ik had al eens de lijnen nagetrokken, modems en decoders rebooted, achterpanelen eraf gesloopt, printplaten eruit gehaald en weer ingeprikt, spuitbussen perslucht door systemen geblazen etc .... maar Ziggo bleek "even uit de lucht". Grrr ...

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home