Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

30 mei 2011

Babydieet

Ik heb nog even goed gekeken, maar het stukje is niet van 1 april. "Ik denk dat mensen vreemd opkijken, wanneer ik in de trein een potje champignonrisotto met kip leeglepel (...). Vooral omdat er op het potje een grote lachende baby staat met de tekst: vanaf 6 maanden.

Soms, eetlezer, zijn er van die dingen die van zichzelf al zó zot zijn, dat alles wat je erover zegt geheel overbodig is. Dit is er zo één. "Het eten van babyvoeding is ontzettend hip en Lady Gaga, Jennifer Aniston en Reese Witherspoon hebben er hun figuur aan te danken".

Het figuur dat ze hiermee slaan in elk geval wel, ja. Je kunt in Amerika prima eten, hoor, maar Amerikaanse toestanden heten niet voor niets zo.

3 Comments:

  • At 30 mei 2011 19:13, Blogger PaulO said…

    Tja, sommige mensen weten niet van rijkdom wat ze moeten doen (zoals die Facebook-oprichter die alleen nog z'n zelfgeslacht vlees wenst te eten: ik wou dat ik zo'n vrieskist had). Gewoon, niet op letten, waait wel weer over.
    Heb vorig jaar eens zo'n Ligakoek voor peuters gegeten. Uur later zat ik met tongschraper nog m'n verhemelte en omslagplooien vrij te krabben ...

     
  • At 30 mei 2011 21:23, Blogger Huomenta said…

    en dat spul smaakt ook nog eens nergens naar... in ieder geval niet naar wat het zou moeten zijn.

     
  • At 31 mei 2011 13:42, Anonymous Marsepein said…

    Babyvoer uit een potje is echt niet lekker.

    Overigens slaat de bewering uit het stukje dat de verkopen met 20% zijn gestegen nergens op. Dat is gewoon niet waar. Droog voer is zelfs gedaald!

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home