Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

28 maart 2011

MacSeizoensFruit

Het vroege voorjaar is zo'n twijfelseizoen. We hebben ons hoofd al vol zomer, maar onze mond nog vol winter. Dat duurt altijd een paar weken, helaas. Gelukkig ga ik bijvoorbeeld a.s. zaterdag een voorproefje nemen: ik ben bij de opening van de Aardbeienacademie van Jan Robben in Oirschot. Ik doe er ook nog iets muzikaals.

McDonald's heeft ook het voorjaar in de bol. Daar hebben ze, speciaal om dit nieuwe seizoen te vieren, een fruitige seizoensshake aan het assortiment toegevoegd. Logisch dat het er storm op loopt. Iedereen heeft immers trek in de lente.

Welke fruitsmaak, wilde u nog weten? Nou, appel-peer natuurlijk. Ja, echt, ongelogen en origineel waar.

I rest my case.

5 Comments:

  • At 28 maart 2011 15:15, Blogger Diana said…

    Het was mij ook al opgevallen. Maar ja veel mensen weten niet beter.

     
  • At 28 maart 2011 15:38, Anonymous paul said…

    je kan ze niet met elkaar vergelijken maar wel samen shaken!

     
  • At 28 maart 2011 15:40, Blogger Lizet Kruyff said…

    Die zijn nu goedkoop, de appelen en peren moeten op, einde seizoen, maar ja, dat ga je natuurlijk niet vertellen aan de klant met lente in de bol!

     
  • At 28 maart 2011 16:48, Anonymous Richelle said…

    Veel plezier op de opening van de Aardbeienacademie! Ik ga er helaas niet bij zijn, maar wacht met spanning op mijn postpakketje met bestelde plantjes. De Aardbeienacademie heeft ook een studente in Andalucia!

     
  • At 28 maart 2011 19:47, Anonymous Novi O'Magum said…

    Min of meer off-topic: in de supermarkt ontdekte ik aardbeienplantjes die ik "onder begeleiding van Jan Robben" tot ontwikkeling kan laten komen. Kennelijk is zijn naam inmiddels als zo "house hold" (sorry, wat is de NL term?) dat hij bij Jumboklanten geen introductie meer behoeft. Goed gedaan, GJ! ;-)

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home