Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

14 februari 2011

Van de maand

Vandaag helpt in Huize Eetschrijver de lamme de blinde. Ik ben door mijn rug gegaan en mijn geliefde G. voelt zich zo beroerd dat ze na één kopje slappe thee heeft besloten alleen water te blieven. Dergelijke omstandigheden kunnen je resoluut uit de eetstand halen. Er komt de hele dag al geen zinnig eetwoord uit mijn toetsenbord, en wat ik straks qua avondeten ga doen, weet ik ook al totaal niet. Iets waarbij ik niet hoef te staan.

Enfin, eigenlijk is dit wel een goed moment om, zo precies halverwege februari, degenen onder u die dit nog niet uit zichzelf gezien hadden, even erop te wijzen dat ik deze hele maand Gast van de Maand ben bij één van mijn leukste culicollega's. Dat is alleen al een benijdenswaardige hoedanigheid omdat Karin dan zo'n reuzeleuk portret van je tekent.

Overigens: toen Eetschrijven nog een Eetschrijventje was en pas een paar maanden bestond, heeft diezelfde Karin al eens een stukje aan dit blog gewijd. Ik kreeg toen zó maar voor het eerst ruim zeventig unieke bezoekers op één dag. Ja, dat was schrikken. Toen nog wel. Hoewel--dat zou het nú ook zijn. Maar niet op dezelfde manier.

1 Comments:

  • At 18 februari 2011 16:02, Anonymous Yvon said…

    Gaat het inmiddels beter in huize Eetschrijven? En gastschrijver bij Karin, lees ik over een pastaboek, wat ging daar mis mee? En ook benieuwd hoe het met je boek gaat.

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home