Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

18 februari 2011

Even schaamteloos pluggen

Over twee weken, om precies te zijn op zondag 6 maart a.s., verzorg ik in het schitterende Kasteel Groeneveld in Baarn een lezing met lunch rond het thema Dier en Mens. Een hele eer als je bedenkt dat ik hierin vooraf ben gegaan door Onno Kleyn en Felix Wilbrink. Uiteraard wil je er dan wel wat spannends van maken.

Zojuist heb ik met de chefkok van Groeneveld besproken wat ik u daar wil laten voorzetten. Ik kan wel vast verklappen dat dat niet alledaags wordt.

Wat ik maar bedoel is: er zijn al aardig wat reserveringen binnen, maar er is nog plaats. Ik zou het leuk vinden als u erbij was. Reserveren kan hier.

0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home