Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

19 november 2010

En het feestpakket gaat naar...


Maar eerst: dank iedereen. Wel 65 mailtjes kwamen er binnen, de één nog leuker dan de ander. Van allemaal heb ik genoten. Jullie hebben er een echt feestje van gemaakt. Ik heb, dat blijkt maar weer, gewoon ontzettend leuke en vaak ook verbazend creatieve eetlezers. Aan een aantal mensen ga ik trouwens vragen of ik hun bijdrage hier in de komende dagen mag plaatsen.

Er kan er natuurlijk maar één de winnaar zijn, en daarover heeft een geheel onafhankelijk jurylid vanavond een kleine twee uur zitten delibereren. De keus was, zo zag en hoorde ik wel, bijzonder moeilijk. Uiteindelijk kwam er toch één uit en--wat gaan die dingen soms toch mooi--met die keuze was ik het hartgrondig eens.

Dat prachtige feestpakket wordt dan ook in de komende dagen afgeleverd bij eetlezeres Erna van Vondel. Erna, gefeliciteerd, en nogmaals dank!

Het tellertje, dat gisteren een klein handje geholpen werd door het in één minuut om precies te zijn 234 bezoekers te laten registreren, staat inmiddels alweer ruim boven de 501.000. Een mooie start voor het volgende half miljoen, denk ik dan maar. Ik ga 't groene gevalletje straks weghalen en stof het misschien bij de volgende mijlpaal wel weer af.

Allemaal nogmaals hartelijk dank, en dat geldt natuurlijk ook de diverse culi-vrienden van Eetschrijven die dit prachtige pakket bij elkaar hebben gebracht. 't Is een leuke dag geworden.

4 Comments:

  • At 19 november 2010 om 23:34, Blogger Arden said…

    Uiteindelijk is het een veel leukere actie geworden dan alleen een printscreen van het tellertje op 500.000 naar je te sturen.

    Alleen jammer dat ik niet gewonnen heb ;-). Erna: geniet ervan!

     
  • At 20 november 2010 om 15:18, Anonymous Pomme d'Or said…

    Mooi initiatief Gerrit Jan!

    Ik wens Erna veel drinkplezier met de fles Grim' de Poire in het pakket. Gekoeld drinken, dit Normandische aperitief op basis van peren, en na openen binnen 3 maanden opmaken.

    Santé!

    Martijn, Pomme d'Or

     
  • At 20 november 2010 om 15:38, Blogger Erna said…

    Reken maar dat ik er van ga genieten! :-) Tjonge, wat was het een leuke verrassing toen ik mijn mailbox opende vandaag. Op naar de Kerst, met zo'n super feestpakket!!!
    Heel erg leuk!

     
  • At 24 november 2010 om 15:27, Anonymous Kookblog Rozemarijn said…

    Kijk, dit krijg je dan als je eens in de zoveel tijd bijleest, dan mis je dingen!
    Ik wist van de actie, maar heb het nu toch gemist. Jammmer`1

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home