Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

18 november 2010

Doe je 's wat leuks

Beste eetlezers, de wereld is soms infantieler dan je zou denken. Er lopen helaas mensen rond die leuke initiatieven versjteren en andermans feestje verknallen om geen andere reden dan dat het kan. Virtueel bushokjes vernielen, is dat. Het tellertje is de 500.000 gepasseerd doordat iemand in amper een minuut ruim 250 unieke bezoeken wist te simuleren. Ik hoop dat het huftertje pret heeft gehad. Ik wens het verder nog van alles toe, maar daar ga ik het hier niet over hebben.

Ik heb inmiddels een aantal schermafdrukken binnengekregen, waaronder ongetwijfeld die van degene die mogelijk zelfs nog wel dacht het prachtige en waardevolle feestpakket op achterbakse wijze binnen te slepen. Van hem was vrijwel zeker de eerste inzending. Dat gaat dus alvast vanzelfsprekend niet door.

Even vanzelfsprekend wordt dat mooie feestpakket overigens wél weggegeven. Hoe? Daar ga ik even een nachtje over slapen. Intussen dank aan de inzenders die te goeder trouw waren. We gaan er tóch lekker een leuk feestje van maken, morgen.

1 Comments:

  • At 19 november 2010 06:16, Anonymous Martin Langeveld said…

    Succes met het bedenken van een leuke oplossing. Een receptenwedstrijd wellicht, waarbij jij de ingredienten benoemt of zo?
    In ieder geval gefeliciteerd met het bereiken van het half miljoen bezoekers.

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home