Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

03 september 2010

Eetmaker (advertorial)

Vandaag even iets van commerciëlere aard. Nee, u bent dat niet gewend en ik zal er geen gewoonte van maken. Maar hebt zich vast wel eens afgevraagd waarom ik dat allemaal doe, u elke werkdag geheel kosteloos van een lezenswaardig stukje voorzien.

Natuurlijk, omdat het leuk is voor zowel u als mij. Maar omdat mijn hypotheekverstrekker voor dat soort motieven maar heel weinig belangstelling heeft, zal ik u maar verklappen dat een ander doel is potentiële afnemers te laten zien wat een leuke stukjes ik kan schrijven, en hoe gedisciplineerd ik dat elke dag weer doe. U begrijpt.

Wat overigens ook niet veel mensen blijken te weten, is dat ik behalve voor het schrijven stukjes ook in te huren ben voor cateringklusjes en levering van huisgemaakte lekkernijen. Zo zijn veel van de in de loop der jaren hier beschreven specialiteiten (en nog vele andere) bij u thuis te leveren in de gewenste hoeveelheden, en zelfs kan ik voor feestelijke gelegenheden bij u thuis de complete dis komen verzorgen, desgewenst inclusief serviesgoed, bestek en glaswerk en bediening door de kok zelf.

Het is maar even een hint. Ik zou zeggen: onthouden. Want dat mijn bescheiden catering over het algemeen voor herhaling vatbaar is, bewijzen de enthousiaste reacties. Meer weten? Dan een mailtje naar (naamvanditblog)@gmail(punt)com.

Zo, u bent weer bijgepraat. Ik ga weer verder met het gebak dat ik vanavond lever voor een feestelijkheid van een vereniging hier in de omgeving. Maandag vindt u hier weer een stukje dat niet voor eigen bankrekening is.

2 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home