Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

21 mei 2010

Feestelijkheden

Er waren mensen die zich afvroegen waar ik zou gaan eten om mijn 55-jarig bestaan te vieren. Die nieuwsgierigheid is volkomen terecht, want ik kijk er zelf erg naar uit. De feestelijkheden vinden hier plaats, en als u dit leest, is het hier in Québec na middernacht heb ik het al achter de rug. Ik weet alleen niet of ik er dan nog op samenhangende wijze over kan vertellen, daarom zet ik dit even vooraf klaar. De eetschrijfboog kan tenslotte niet altijd gespannen staan.

3 Comments:

  • At 21 mei 2010 om 10:11, Anonymous paulusfranciscus said…

    Ik wil je plezier niet bederven, maar je had het laatst over de taalvaardigheid van restaurants...

    Op de website van Saint Amour las ik deze: "MENU À LA CARDE"......

     
  • At 22 mei 2010 om 04:35, Blogger Gerrit Jan Groothedde said…

    Tja, dat las ik gelukkig pas toen ik al uitgegeten was. :-)

     
  • At 24 mei 2010 om 12:21, Anonymous Carla said…

    Ziet er prima uit zeg, welk menu hadden jullie? En nog gefeliciteerd - een beetje laat, maar toch....

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home