Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

13 april 2010

Plantaardig

Nee, ik heb er geen plaatje bij. Ik heb op het knopje van mijn camera gedrukt, maar de foto is niet te vinden, dus ik zal wel weer iets onhandigs hebben gedaan. Maar ik vind het gewoon jammer u niet mee te laten genieten van het bordje op de deur van slagerij W.E. Begin aan de rue St Jean in Québec dat mij weer eens in een onbeschaamde lachbui deed uitbarsten.

Op het bordje stond "pas d'animaux". Inderdaad, ja.

3 Comments:

  • At 14 april 2010 om 09:14, Anonymous Anoniem said…

    En tja dan blijft het dus op 0 reacties staan want ik snap hem ook niet. Had het dan "Animaux interdits" moeten zijn? Staat er nu dan "Geen huisdieren"?

     
  • At 14 april 2010 om 17:11, Blogger Gerrit Jan Groothedde said…

    Er is op zich niets fout aan het bordje (al had er misschien beter kunnen staan "interdit aux animaux"). Het is alleen dat het opschrift "geen dieren" op een deur van een slagerij mij aan het lachen maakt. Een vegetarische slagerij?

     
  • At 14 april 2010 om 21:21, Blogger Calm_Pear said…

    Ohw, hahaha lol... nu snap ik hem Gerrit...
    (Die anoniem ben ik ook maar dan vanaf het werk)

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home