Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

30 maart 2010

Mocht niet

Sta ik hier al weken in die super plaatjes te schieten van producten, valt me vandaag pas dat bordje bij de deur op. Ik vraag me dan altijd af waarom toch niet. Voor bedrijfsgeheimen lijkt me een plek waar elke dag duizenden onbekenden een willekeurige tijdsduur doorbrengen niet bepaald de ideale omgeving.

Vandaag trouwens weer met mijn telefoon een pak koekjes gefotografeerd. Mooi dat niemand er wat van zei.

2 Comments:

  • At 30 maart 2010 om 20:03, Anonymous Anoniem said…

    Waarom maakte u een foto van een pak koekjes?

     
  • At 31 maart 2010 om 07:50, Blogger TafelDertien said…

    Ik zag toevallig gisteren ook een dergelijk bordje bij de Albert Heijn hier om de hoek: fotograferen verboden. Het is dus geen typisch Canadees verschijnsel om bedrijfsgeheimen op een onwaarschijnlijke plek te verstoppen.

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home