Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

25 februari 2010

AH-Erlebnis op Lonsdale Quay Market


U dacht dat AH-producten alleen maar bij AH verkrijgbaar waren? Stel u gerust: ik ook. Ik viel dan ook om van verbazing toen ik in een stalletje met de meest verrukkelijke Chinese en andere kruiden op Lonsdale Quay Market in North Vancouver twee potjes met een bekend logo zag staan. Van pure verbijstering vergeten de Chinese uitbater te vragen wat ze moesten kosten.

5 Comments:

  • At 26 februari 2010 om 08:40, Anonymous Koken met Karin said…

    Grappig ;-)!
    Ben je intussen al een beetje gesetteld in Canada? Heb je al een lokaal winkeltje gevonden waar ze ook hagelslag en drop in voorraad hebben?

     
  • At 26 februari 2010 om 09:39, Blogger Calm_Pear said…

    Ik vind dat pak wat er naast staat nog vreemder. Uiensap, wat moet je daar mee in vredesnaam?

     
  • At 26 februari 2010 om 14:38, Blogger Ro en Mier said…

    wij zagen deze potjes ook in Portugal bij de super staan. Ben benieuwd of AH dit ook weet.

     
  • At 26 februari 2010 om 23:55, Blogger Gerrit Jan Groothedde said…

    Ha Karin, het settelen lukt aardig en mijn werkkamer is zojuist ingericht. Maandag ga ik serlieus aan de slag.

    O, en hagelslag en drop? Vind je hier in elke supermarkt, tot spijt van wie van sagen en legenden houdt. Gisteren liep ik zelfs voorbij een ijsstandje waar ze dropijs hadden. Heb ik in Nederland nog niet gezien...

     
  • At 27 februari 2010 om 16:29, Anonymous Yvon said…

    In Frankrijk en Spanje wel gezien, maar in Canada?!
    Dat dropijs heb je toch wel geproefd? Paar keer gemaakt en zó lekker. Florencia in Den Haag had het een tijdje, blijkbaar verkocht het niet goed.

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home