Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

07 januari 2010

Wat geen kok mag missen

Het hiernaast afgebeelde boek Tools for Cooks, ter waarde van € 34,95 gaat, na rijp beraad van een éénmansjury bestaande uit mijzelf, naar Joris Vechter die de titel "Gastronomisch Gereedschap" suggereerde. Het is weliswaar wat zwaarder dan het Engelse origineel, maar het bekt goed en is in elk geval Nederlands. Joris, mail mij even via de link in de rechter kolom en laat me weten waar het moois heen mag.

3 Comments:

  • At 7 januari 2010 om 17:05, Blogger PaulO said…

    Joris, gefeliciteerd. Toen ik het las vond ik het een machtig mooi gevonden titel. Ik zag er bijna een Ollie B. Bommel titel in (mijn vrouw een Suske en Wiske titel).
    Geniet maar van het boek.

     
  • At 7 januari 2010 om 22:21, Blogger hannie said…

    Gefeliciteerd, Joris! Mooi gevonden. Veel plezier met deze speelgoedcatalogus.

     
  • At 8 januari 2010 om 19:00, Anonymous Yvon said…

    Zeker goed gevonden, maar vind de omschrijving van Hannie ook grappig. Dacht dat ik zo'n beetje alles wel had op kookgebied, tot je dan in zo'n 'speelgoedcatalogus' bladert ;-)

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home