Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

02 november 2009

Diner voor Straf

Vandaag ga ik even reclame maken. En dat doe ik nog wel zonder dat ik bang ben voor mijn credibiliteit. De reclame van vandaag is namelijk voor een groot deel voor mezelf. En voor een ander deel uit enthousiasme, omdat ik afgelopen zaterdag zulke heerlijke gestoomde makreel at.

U snapt er niets meer van, en van de titel nog minder? Mooi zo.

U moet weten dat ik de komende twee zaterdagen voor het eerst in vijf maanden weer eens op de planken sta. Ik speel een rol in het luchtige blijspel "Straf" van Ton Davids, dat door Naardens Podium wordt opgevoerd in de schitterende locatie van het Klein Arsenaal van Jan des Bouvrie in Naarden-Vesting.

Omdat die theaterzaal pal naast restaurant Het Arsenaal van Paul Fagel ligt, leek het ons leuk om voorafgaand aan de voorstelling de mogelijkheid te bieden van een speciaal theatermenu. Omdat Paul dat ook een goed idee vond, kunnen liefhebbers van amateurtheater voorafgaand aan onze voorstellingen tussen 17:30 en 19:30 genieten van een speciaal theatermenu van drie gangen, voor de uiterst prettige prijs van € 25,-- p.p.

Natuurlijk zou ik u niet zonder kennis van zaken zó maar ergens heen sturen. Ik ben dus afgelopen zaterdag maar even gaan voorproeven, wat bepaald geen straf was. Het menu was subliem en vooral de gestoomde makreel die één van de twee voorgerecht-opties was, zal me lang bijblijven. De kalfssukade van het hoofdgerecht was ook buitengewoon smakelijk en het dessert van stoofpeertjes met champagnesabayon en kaneelijs was een perfecte afsluiter.

Heel eerlijk zeggen? Ik vind het geen geld, en de entree voor de uitvoering is zelfs nóg democratischer. Als u behalve van lekker eten ook van toneel houdt (of gewoon uw Eetschrijver eens in een heel andere rol wilt zien), dan zou ik deze kans niet voorbij laten gaan.

Reserveren voor de voorstelling kan (via een commentaar) hier. Reserveren voor het theaterdiner bij Paul Fagel kan hier, onder vermelding van "theatermenu".

0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home