Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

15 oktober 2009

Waar statistieken al niet goed voor zijn

Ik hou zulke dingen ook niet bij. Gelukkig kijk ik wel regelmatig naar de bezoekstatistieken van Eetschrijven. Dan zie ik ook waar bezoekers vandaan komen, iets dat me overigens al menige interessante site heeft doen ontdekken. Ook vandaag zag ik er weer een nieuwe bij: deze.

En zo ontdekte ik dus dat Eetschrijven dit jaar opnieuw een nominatie in de wacht heeft gesleept voor een Dutch Bloggie. Hiep hiep hoera. Dat doet een mens goed, als hij vandaag heeft ontdekt dat hij gisteren te vroeg had gejuicht toen hij meldde dat hij weer helemaal beter was.

Als u mij kunt volgen tenminste. Zo nee. dan leg ik het morgen wel uit. Dan ga ik nu, met uw welnemen, de lappenmand weer in.

EDIT: nee, ik hou dat soort dingen absoluut niet bij. Zo moet ik er per mail op attent gemaakt worden (dank Francine) dat er ook op Eetschrijven kan worden gestemd. Tot wanneer? Geen idee. Het stond er niet bij en ik ben te lodderig om het uit te zoeken. Wie het weet is welkom op de reactiepagina's. Hoe dan ook: stemmen kan hier.

1 Comments:

  • At 16 oktober 2009 om 01:46, Blogger Willem said…

    Mijn stem heb je. Maar wat een ranzige zooi; geen categorieen te bekennen, (dus) een enorme lijst op alfabet waar ik me te pletter zoek naar 'mijn' blog, een halve pagina gevuld met reclame en vooral niet vergeten te vermelden: het vinkje 'ik wil rotzooi van de organisatie ontvangen' staat uiteraard standaard aan...

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home