Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

21 augustus 2009

Gaat u lekker zitten

Ik geef toe: het zat al een weekje in mijn mail, het persbericht over het mooiste horecatoilet van Nederland, verkozen door restaurant.nl. Waar je je als up-and-coming restaurantsite al mee in de kijker moet zien te spelen. Vergeet wat er op tafel komt: stijlvol naar nummer honderd is da bomb.

Ik weet niet hoe het met u is, maar ik ga één dezer tijden spoorslags naar Doetinchem. En dan onderweg de hele tijd mijn plas ophouden natuurlijk.

1 Comments:

  • At 21 augustus 2009 om 20:04, Anonymous © RJ said…

    Als je daarvan dan maar geen beeldend verslag uitbrengt. Rond dit tijdstip van de dag moet ik altijd nog eten... ;-)

     

Een reactie posten

Links to this post:

Een link maken

<< Home