Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

26 augustus 2009

Boerderij in bento



Is dat nou niet mooi? In elk geval weer eens wat anders dan boterhammen met kaas en worst uit een doosje van Tiger Plastics. De meeste Japanners besteden nog steeds enorm veel tijd aan de bentō-lunches die ze hun kinderen en/of partners meegeven, maar zo schitterend als bovenstaande zie je ze ook daar vast niet elke dag. Hij is afkomstig van de site van AnnaTheRed, een naar de USA verhuisde Japanse, waar ik deze week toevallig belandde. Compleet met aanwijzingen voor het maken. Eén van de mooiste en zeker creatiefste foodsites die ik in tijden heb gezien.

(G. zei: daar zou ik nou met plezier van eten. Maar ik weet het niet. Ik denk dat ik er tijden naar zou zitten te kijken en vreselijk aarzelen om zoiets moois tussen mijn kiezen te vermalen.)

2 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home