Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

10 juli 2009

Het Hoogste

Als je het jaar al eens hebt afgesloten op de eerste plaats en je Foodblog van het Jaar hebt mogen noemen, heb je het hoogste al gehad. Zo dacht ik er tenminste tot gisteren over. Een vrij logische gedachtengang, dunkt me.

Maar gisteren bleek dat ik het mis had. Volgens de volautomatisch aangestuurde stembutton hier rechts, bleek ik in één klap gestegen tot positie Nul. Mijn grootmoeder had dus gelijk: het kan altijd beter. Ik stel voorlopig positie min één als nieuw objectief.

De werkelijkheid was overigens prozaïscher: de site Foodrank, waar één en ander zijn beslag krijgt, lag op zijn gat. Ach ja. Ik ook met mijn romantiek.

0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home