Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

28 mei 2009

Wel en niet

Over het nieuwe keurmerk waarmee Albert Heijn ons deze week met veel bombarie verraste, is elders al veel wetenswaards geschreven. Ook ik word van zo'n nieuw labeltje niet meteen zo vrolijk als AH waarschijnlijk wel zou willen. Daarvoor heeft de grootgrutter al te vaak andermans initiatief de nek omgedraaid of van zichzelf vervreemd.

Toch vraagt AH er met zo'n naamgeving een beetje om en ik kan het dan ook niet laten: me bij dit nieuws hardop afvragen of nu alles wat bij AH in de schappen staat zonder dit label daarmee dus niet puur en niet eerlijk is?

1 Comments:

  • At 28 mei 2009 om 21:45, Anonymous © RJ said…

    Je was niet de eerste of de enige die zich datzelfde afvroeg, Gerrit Jan:

    Help mij, o grote Dick© Trouw 2009, op dit artikel rust copyright.

    (Ik schrijf het er maar bij, want voor je het weet heb je een factuur op je deurmat: Trouw is op jacht!)

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home