Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

06 maart 2009

O ja, en ook nog...

Eetschrijven ging op 6 maart 2006 de lucht in. Nou ja, de lucht... het eerste berichtje stelde niet veel voor. Even "kijken of ie 't doet", meer was het niet. Hij deed het. In maart 2006 volgden nog vier stukjes. In april twee. Pas half juni werd het serieus en kwamen de eerste bezoekers. Inmiddels zijn dat véél bezoekers. Ik had graag trots "een kwart miljoen" willen roepen, maar helaas: de teller staat vandaag "slechts" op 246.159.

Is Eetschrijven nou dus jarig of niet? Nou vooruit. Je moet toch een datum hebben.

Cadeautjes mogen natuurlijk altijd. Wie goed heeft gelezen, weet wel ongeveer wat er gewenst is. Felicitaties en waarderende woorden worden ook op prijs gesteld. Of een prettige stem op Foodrank, dat weliswaar niet meer is wat het geweest is, maar waar die twaalfde plaats toch een beetje steekt voor een blog dat in 2007 als trotse eerste eindigde en in 2008 constant in de topdrie stond. Na vandaag zal ik 't u nooit meer vragen, want Foodrank gaat naar mijn indruk steeds minder over wie de beste site heeft en steeds meer over wie de actiefste lobby voert. Ja, u hebt gelijk: eigenlijk wil de nieuwsgierige journalist in mij dat gewoon even aantonen.

Maar goed: hoera hoera dus, en lang zult u lezen in de gloria.

EDIT: Daar sta ik ook weer netjes op. 't Is helemaal niet 6 maart, maar pas op 10 maart, zoals ik meteen zie als ik zélf even op de link naar dat eerste berichtje klik. Nou ja, kunnen er mooi nog even 3.600 mensen langskomen, om het kwart miljoen vol te maken. Als u nou uw vrienden vertelt dat ze hier ook eens moeten komen kijken, gaat dat nog mooi lukken. :-)

12 Comments:

  • At 6 maart 2009 om 12:45, Blogger Stynxie said…

    Gefeliciteerd! En moge U nog lang schrijven en mensen verblijden en tot denken stemmen. ;)

     
  • At 6 maart 2009 om 14:03, Anonymous antoon said…

    Gefeliciteerd, dat er nog vele gelukkige eetschrijfjaren bij mogen komen ;-)

     
  • At 6 maart 2009 om 15:22, Anonymous Anja said…

    Al weer 3 jaar, de tijd gaat snel! Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan, op naar het 5-jarig jubileum!

     
  • At 6 maart 2009 om 23:03, Anonymous Ed said…

    Mijn gelukwensen. Blijf het nog een tijdje volhouden want het is leuk bij jou.

     
  • At 6 maart 2009 om 23:33, Anonymous Jetty said…

    Gefeliciteerd eetschrijver!
    Aangestoken door jouw enthousiasme ben ik zelf ook koken gaan leren.

     
  • At 7 maart 2009 om 14:04, Blogger Lindy said…

    Ik feliciteer je dan dinsdag nog wel ff :)

    XX
    Lindy

     
  • At 7 maart 2009 om 16:49, Anonymous Anoniem said…

    Hi, ontdek net je blog, heel erg leuk! Een beetje een slappe zaterdag middag dus ben wat culinaire inspiratie aan het zoeken op het net. Zo ben ik net op een andere leuke site ge'stumbled', ***(verwijderd door beheerder)***. Mijn vraag is of je die site kent en wat je mening erover is. Ik lees het graag!

     
  • At 7 maart 2009 om 16:51, Blogger Gerrit Jan Groothedde said…

    Varianten op bovenstaande "bijdrage" zijn in het afgelopen uur op tientallen foodblogs verschenen. Ik zal straks de overenthousiaste beheerders van de site waarvan ik de naam heb verwijderd even mijn advertentietarieven sturen.

     
  • At 8 maart 2009 om 22:31, Anonymous Marieke said…

    Mijn stem heb je! Gefeliciteerd met de verjaardag!!!

     
  • At 9 maart 2009 om 20:10, Anonymous Carla said…

    Tot morgen :-)

     
  • At 10 maart 2009 om 10:40, Anonymous (Koken met) Karin said…

    Mag ik je dan vandaag op de enige echte officiële verjaardag van harte feliciteren?

     
  • At 11 maart 2009 om 16:45, Blogger Lindy said…

    Goh, ben ik toch nog een dag te laat :)
    Maar niet minder gemeend: Van harte!

     

Een reactie posten

Links to this post:

Een link maken

<< Home