Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

24 januari 2009

Niet ontmoedigd

En de Eetschrijver, hij zweeg stil. De indruk zou licht kunnen ontstaan dat ik me geheel uit het veld heb laten slaan door de vernietigende kritiek waar ik het eergisteren over had.

Gelukkig niets van dat alles. Alleen zit ik (samen met een kwart van mijn stadsgenoten) al 48 uur zonder internet. Vanavond had ik er genoeg van en vroeg ik vriendelijk aan de buurman of ik op zijn signaal mocht meeliften. Dat mocht.

Vanavond heb ik gegratineerde witlofstruikjes gemaakt. Gaat het toch nog een beetje over eten. Speciaal voor de gelegenheid heb ik mijn gebruikelijke plaatje weggelaten. :-)

Tot maandag!

1 Comments:

  • At 26 januari 2009 om 14:33, Anonymous remi said…

    Ik zou me van de analyse niet te veel antrekken. Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent, er is altijd wel iemand die commentaar heeft. Dan weer een kleur, de schrijfstijl, de lettertypen, de onderwerpen.
    't is altijd wat. Ik blijf je blog gewoon volgen.

    Remi

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home