Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

27 november 2008

Een verontschuldiging

Het spijt me, beste lezer. U bent in de laatste week of twee vaker tevergeefs op Eetschrijven komen kijken dan ooit tevoren--en ook vandaag is er weer geen nieuw stukje (behalve dan dit proza, maar dat telt niet vind ik). Het wil gewoon heel even niet lukken. Door 101 kleine oorzaken en eigenlijk geen enkele grote krijg ik het op dit moment niet ingepast.

De kopij ontbreekt niet. Wel de tijd en inspiratie om die in een smakelijk stukje te gieten. En voor tweederangs hupsakeebanaliteiten komt u hier niet. Dat ga ik u en mezelf dus ook niet aandoen. Liever geen stukje dan een flutstukje.

Ik neem even vrij en laat even mijn zelfopgelegde schema van één stukje per werkdag kortstondig los. Iets minder kwantiteit dus om geen concessies te hoeven doen aan de kwaliteit. Wat ik plaats, zal lezenswaardig zijn--zoveel wil ik u dan toch nog wel beloven. En minimaal één of twee keer per week zou toch moeten lukken.

1 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home