Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

02 juli 2008

Plat

Maak u geen zorgen, lezers. Ik ben niet verdwaald op weg terug uit Frankrijk en ook heb ik niet halverwege besloten om te keren en ginds een kluizenaarsleven te beginnen. Wel ben ik op mijn eerste dag terug in het zadel besprongen door de moeder van alle buikgriepen en heb ik sindsdien horizontaal doorgebracht, geplaagd door hoge koortsen en hevige maag- en buikkrampen. Geheel tegen mijn aard in vervult de gedachte aan eten mij momenteel met groot afgrijzen, behoudens een enkel droog beschuitje en heel misschien een niet te rijpe banaan.

Wat ik maar wil zeggen: nog even geduld. Ik heb nog leuke verhalen om te vertellen, maar het is nog even wachten op de saus van enthousiasme waarmee ze verdienen te worden opgedist.

6 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home