Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

25 juli 2008

Nuchter?

Vandaag is mijn geliefde G. jarig. In huize eetschrijver hoort daar het één en ander bij. Zo gaan we vanavond lekker uit eten in een uitstekend restaurant met een terras aan het water (duimt u mee dat het droog blijft?), maakte ik gisterenavond al een smakelijk thuisdiner voor haar klaar en was er vanmorgen een ontbijt met verse croissants met ambachtelijke frambozenjam, gebak, verse aardbeien en uiteraard een glaasje champagne--de rosé de saignée die ik mee had genomen van Geoffroy om precies te zijn (en die inderdaad subliem was bij de aardbeien).

Natuurlijk moest G. nog werken en vooral: naar haar werk rijden. Bij het openen van de fles merkte ik dat zelfs dááraan gedacht was:

3 Comments:

  • At 25 juli 2008 om 14:21, Anonymous Yvon said…

    Gefeliceteerd en ik duim wel mee voor een onweer- en builoos etentje. Zo wil ik de dag ook wel beginnen zeg!

     
  • At 25 juli 2008 om 15:59, Blogger Mark said…

    Langs deze weg ook namens mij gefeliciteerd, en laten we hopen dat het droog blijft.

    (Dat laatste overigens ook uit eigenbelang, aangezien ik straks met de kinderen nog even wil gaan fietsen! ;) )

     
  • At 25 juli 2008 om 23:07, Anonymous RozeMarijn said…

    zo, lief zeg

     

Een reactie posten

Links to this post:

Een link maken

<< Home