Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

19 juni 2008

Come Again


Heerlijk is het, zo'n functie waarmee je kunt zien via welke zoektermen mensen je blog hebben gevonden. Soms intrigeren of inspireren ze me, vaak ook doen ze me grinniken of vertwijfeld hoofdschudden. Bij deze barstte ik echter--om G. te citeren--uit in een homerisch gelach.

Pikant detail: als je dit intypt in Google, staat Eetschrijven slechts tweede in de lijst. Bovenaan staat de site van Janneke Vreugdenhil. Ik zal daar verder geen enkele conclusie aan verbinden.

1 Comments:

  • At 24 juni 2008 om 17:04, Anonymous RozeMarijn said…

    wha. Geniaal! Ik moet ook even bijkomen van het lachen. Oh, eh, niet omdat het niet waar is of kan zijn, want dat weet ik natuurlijk niet.
    Ik wil ook wel zulke grappige zoektermen tegenkomen in mn statistieken. 'rozemarijn hoe gebruiken' is de meest aanstootgevende :p
    Ik zie Janneke Vreugdenhil niet bij de resultaten overigens, maar misschien zegt dat dan weer wat over jouw, google.

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home