Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

30 mei 2008

세계적으로 유명한 한국에서 (*)

Zojuist hoorde ik dat ik in juni opnieuw een Koreaanse tv-ploeg op bezoek krijg om de maaltijd in mijn kookstudio te gebruiken en de bereiding ervan te filmen. Nog even en ik kan in Seoel niet meer ongehinderd over straat--iets wat ik in Amsterdam nog prima kan. Bizar!

U wilde weten of de vorige documentaire leuk geworden was? Dat hebt u dan met mij gemeen. Die tv-ploeg heeft nooit meer iets van zich laten horen en heeft mij ook het beloofde dvd'tje niet gestuurd. Mailen helpt niet echt en bellen, daar begin ik maar niet aan: mijn Koreaans is helaas niet wat het nooit geweest is. In elk geval erg teleurstellend. Deze keer maak ik betere afspraken!

Nu nog even verzinnen wat ik eens voor ze zal maken...

(*) Wereldberoemd in Korea

3 Comments:

  • At 30 mei 2008 om 21:34, Blogger Aldo said…

    Top Gerrit Jan! Maar hoe komen ze bij jou terecht? Het kan toch bijna geen toeval zijn?

     
  • At 31 mei 2008 om 16:54, Anonymous Anoniem said…

    Komen ze om te 'filmen' of om lekker te eten?

    M.

     
  • At 1 juni 2008 om 19:11, Blogger Gerrit Jan Groothedde said…

    Dat is ook geen toeval, Aldo. De Koreaanse zaakgelastigde in Nederland die deze tv-stations adviseert, is een regelmatige lezer. :-)

    En M, ik kreeg eigenlijk de indruk van allebei...

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home