Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

10 maart 2008

Laten staan is ook geen optie

Nee, ik heb het nu niet over de in mijn jeugd nog algemeen geldende oekaze om je bordje leeg te eten (en goed leeg, want een eventueel toetje werd op hetzelfde bord geschept zodat je wel zorgde zo weinig mogelijk jus en stukjes aardappel in je vanillevla te krijgen). Ik wil het even hebben over de Dutch Bloggies.

Tot nu toe maakte ik me niet zo druk om die shortlist waar Eetschrijven op staat (weliswaar in de categorie "Gezondheid" wegens geen afzonderlijke catetgorie foodblogs, maar je kunt niet alles hebben). Als ik inderdaad de winnaar was, zo redeneerde ik, hadden ze me toch zeker wel uitgenodigd? Ik vond dus dat ik met een gerust hart voor twee weken op vakantie kon, aanstaande woensdag.

Maar aan die toestand van gelukzaligheid (geef toe, de shortlist halen is ook al heel mooi) komt nu een abrupt einde. Ik bén uitgenodigd. En dat verandert de zaak: wie weet is die bokaal straks inderdaad voor mij. En dan is het toch wel heel triest als het ding daar zielig en eenzaam staat te huilen, terwijl ik in een vreselijk ver buitenland vertoef.

Daarom: wie van mijn eetlezers voelt er iets voor om, voorzien van een door mij toe te sturen uitnodiging, Eetschrijven te vertegenwoordigen op de uitreiking van de Dutch Bloggies in Den Haag op woensdag 19 maart en in voorkomend geval zich namens mij te ontfermen over de ongetwijfeld fraaie trofee? Mail even ten laatste op dinsdag 11 maart via de link in de rechter kolom (even het spamwerende appeltaartje vervangen door de bekende staart) en ik neem contact op.

5 Comments:

  • At 10 maart 2008 om 22:20, Anonymous ellen said…

    Ik zou graag eens voor héél even zo'n trofee vast willen houden, maar helaas...ik moet werken. Geen leuke uitstapjes voor mij deze weken. Maar er is vast wel iemand te vinden die de mooie taak op zich wil nemen. Meneer Wat-Eet-Ons misschien, die is toch zelf ook genomineerd. (categorie iets met Lada's en tenten ofzo?

    Ik wens je in ieder geval een hele fijne vakantie, geniet ervan!

     
  • At 10 maart 2008 om 22:59, Anonymous Jetty said…

    Hoi Gerrit-Jan,

    Dat lijkt mij wel vet cool, ik stel me beschikbaar :-)

    Hele fijne vakantie,
    Jetty.

     
  • At 11 maart 2008 om 11:18, Anonymous Bianca said…

    Hoi Gerrit-Jan,

    Ik ga er sowieso naar toe, dus ik wil best jouw trofee ophalen voor je, mocht je die winnen.

    Moet je natuurlijk wel even een dankwoord opschrijven dat ik namens jou kan voorlezen daar haha

    groet, Bianca

     
  • At 11 maart 2008 om 12:18, Blogger Lindy said…

    Ha die GJ & G,

    Fijne vakantie!!!

    Laat je binnenkort nog even weten of jullie een beetje genoten hebben vorige week dinsdag?

    Enne, ik duim voor je, want winnen is natuurlijk toch wel leuk :)

    Groetjes,
    Lindy

     
  • At 11 maart 2008 om 17:34, Blogger Gerrit Jan Groothedde said…

    Beste eetlezers en ookschrijvers, dank voor de massale respons. Zoals het er nu uitziet, staat er straks een heel sextet klaar om uit mijn naam de bokaal in ontvangst te nemen. Zoveel enthousiasme zal de jury toch niet teleur willen stellen?

    Lindy, we hebben geweldig genoten. Maar daar weet jij inmiddels alles van.

    Nu mijn laatste stukje afmaken, inpakken en wegwezen. Tot over twee weken!

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home