Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

01 februari 2008

Opmerkelijke eetervaring (opmaat)

Ik maak me zorgen over Mevrouw Gerritsen. Het laatste wat ik van haar hoorde, zat ze veilig in een hotel, maar dat is alweer drie weken geleden. Hopelijk duikt ze snel weer op, of misschien heeft iemand nieuws van haar? Hoe dan ook moest ik vandaag weer aan haar denken toen ik foto's aan het bekijken was van een recente opmerkelijke eetervaring, omdat zij de gewoonte heeft regelmatig haar lezers te laten raden naar onderwerpen van foto's. Onderstaande zou daar ook wel geschikt voor zijn. Over de bijbehorende eetervaring hoop ik u vanmiddag even bij te praten. Maar wie intussen wil raden, moet beslist zijn gang gaan!


3 Comments:

Een reactie posten

Links to this post:

Een link maken

<< Home