Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

29 januari 2008

Hoe maak ik vrienden

Eerder wist Iens zich al populair te maken bij de online foodcommunity en warempel: het lijkt een trend te worden. Opnieuw ontvang ik in mijn mail een persbericht waarin men kennelijk een nieuwe site niet beter weet te presenteren dan door de bestaande op één hoop een lekkere trap te verkopen:

"Je kent ze wel, die wijn- en foodweblogs. (...) Er wordt op ongeëvenaard übersaaie wijze over wijn en eten geschreven".

Wat ik vooral verbijsterend vind is dat mensen zo'n bericht naar een blogger sturen en dan kennelijk ook nog blijmoedig verwachten dat hun ongeëvenaarde überafgezeik geplaatst wordt. Weet u wat? Dat dacht ik dus niet. Bij deze dus géén informatie over het wie, wat en waar van deze überarrogante snelle webjongens.

2 Comments:

  • At 29 januari 2008 om 22:02, Blogger Chris said…

    Kom Gerrit Jan, vertel eens iets übersaais over de whiskys die je ongetwijfeld in Maastricht vast wel hebt geproefd?

     
  • At 1 februari 2008 om 16:08, Blogger Sid Frisjes said…

    Er zijn andere manieren op vrienden te maken natuurlijk.

    De top k op foodrank halen en daardoor iedereen die in januari een comment op coolinary naliet een flesje wijn cadeau doen.

    Claim je fles voor het te laat is zou ik zeggen!

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home