Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

23 december 2007

Naar de 100.000

Nadat we begin augustus de 50.000 konden noteren, zal in de komende 24 uur is nog geen drie uur na het schrijven van dit bericht de bezoekteller van Eetschrijven de honderdduizend passeren gepasseerd. Ik heb rechts even een discreet tellertje geplaatst zodat u van dit historische moment getuige kunt zijn en hoewel u van dit historische moment geen getuige meer kunt zijn (ik had het ook niet zo snel verwacht en heb het zelf niet eens gezien) zal ik dat nog tot morgen laten staan.

EDIT: de teller is inmiddels alweer zeer ruim de 101.000 voorbij. Ik vind het wel weer mooi geweest en het tellertje wordt weer opgeborgen. Dank voor de felicitaties: ik zal u in de volgende mijlpaal (een kwart miljoen, waarom niet?) beslist weer mee laten delen. En nu weer de keuken in!

5 Comments:

  • At 23 december 2007 om 19:43, Anonymous Willem said…

    Te druk in de keuken bezig om de teller te volgen ;) Dus bij deze alvast gefeliciteerd!

     
  • At 23 december 2007 om 20:51, Anonymous edith said…

    wauw, wat een mooie mijlpaal! en ook gefeli met je nr 1 foodrank-positie! nu op naar nr 1 van het top 100-overzicht!

     
  • At 23 december 2007 om 22:16, Anonymous ellen said…

    Gefeliciteerd Gerrit Jan! Ik zie dat je zojuist de mijlpaal bent gepasseerd. Nu gewoon verder naar de tweehonderd enzovoorts. Deze dagen helpen wel even. Een forse stijging op alle kooklogs zie ik. Men hopt radeloos rond om iets lekkers te vinden lijkt het wel. Wij eten in ieder geval Tiramisu Gerrit Jan!

     
  • At 24 december 2007 om 15:41, Blogger Johan said…

    Gerrit-Jan gefeliciteerd. Ik ben nlij dat ik een steentje heb kunnen bijdragen aan dit succes.
    Heel fijne feestdagen en wij gaan genieten van een paar van jou recepten.
    Gr. Johan

     
  • At 25 december 2007 om 09:15, Anonymous meneer Wateetons said…

    No 1. op Foodrank! Dat is super.

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home