Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

28 december 2007

Ministerieel goedgekeurd

Soms is het leven toch mooi. Zo is mijn tiramisu, 28 jaar nadat hij bij een receptenwedstrijd in de prijzen viel, nu ook ministerieel goedgekeurd en blijkt hij zelfs, op straffe van voedselonlusten, een verplicht onderdeel van de ministeriële banketten. Ja, geef het maar toe: daar bent ook ú jaloers op.

En niet alleen dat! Ik heb er bovendien nog een geweldig handigheidje bij dat op het fotootje (© Ministerie van Eten en Drinken) wordt geïllustreerd. Koken met de plantenspuit deed ik al af en toe, maar hier was ik echt nog nooit op gekomen. Dank, Ellen!

1 Comments:

  • At 30 december 2007 om 15:27, OpenID Keesvi said…

    Jouw tiramisu is heel erg lekker, Gerrit Jan. Die heb ik, samen met de rest van je vegetarische kerstmenu, vorige week gemaakt. Het was een succes!

     

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home