Eetschrijven

Vrijblijvende gedachtenspinsels van een culinair journalist.

14 augustus 2007

Te laat voor de restaurantweek?

In het kader van de restaurantweek van eind augustus was menig restaurant al heel snel volgeboekt--sommige zelfs vóór de reserveringssite voor het grote publiek open ging. Dat was onder andere het geval voor 33 in Hilversum, momenteel één van de hotste eetgelegenheden daar. Ik mocht dank zij een dure creditcard wat eerder reserveren dan de meeste mensen en wist er dus wél een tafeltje voor twee te bemachtigen voor donderdag 30 augustus om acht uur.

Maar ik zal er die avond niet eten. Ik blijk namelijk op dat moment in een vliegtuig te zitten, wat nogal lastig combineert met smakelijk dineren in een restaurant. Helaas voor mij, maar gelukkig voor u. Want de eerste die mij mailt via de link in de lijst rechts (wel even dat spamwerende appeltaartje veranderen in de staart van het bekende dier), ontvangt van mij per kerende mail een reserveringscode om er onze twee plaatsen in te kunnen nemen. Tot ieders en ook mijn afgunst, laat ik u dat verzekeren!

Ik bedoel maar: Eetschrijven lezen, daar héb je nog eens wat aan!

4 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home